close

今日真係好好玩呀

阿魚去完台灣返黎買左手信比我呀

大家睇圖先   睇完我再打今日既事

gogogo !! 睇圖啦 :

呢個係台灣個邊d小食黎架~ 好好味架~ 好似d雞蛋仔餅咁既味

呢個印左  花好月圓  4個字  ~ 呢個係比阿唐同kamwing既

呢個個公仔係 兔仔  大家見唔見到呀 @@

好得意呀 呢個圖樣就係阿魚比我同coming既

但太得意啦   我唔捨得食呀 !!!

好啦到下一樣 yoyo

大家估唔估到係咩呢   呢隻咁可愛既野

哈哈 有好多佢個寫真喔 !

哈哈  係身相呀 ! yaya ~

coming 媽媽幫佢改左個名做   :  黎明

哈哈 黎明哥 你變左隻熊呀 !!

黎明哥 = 身在英國的台灣熊 ?!

黎明小熊偷左kamwing既餅餅 ~ 仲要走埋佬 ~

連阿浩個手機都唔放過~^^~

kamwing隻戒指變左手信小熊既手鐲?!

kamwing 隻 轉戒 ~ 轉得好鬼順手 ~ Yeah ~

連我隻戒指都比熊仔玩埋一份 /0\

頭像圖 ~ 可愛既蝴蝶結

帶埋我個眼鏡黎玩 哈哈

個樣勁蠢 ~

小小說明書 ... 不過我d相 全部都用手機影

所以唔係太清

PS 重點重點 : 大家快d睇下隻熊 ... k型的 ... 左右腳長短不一 !!!!

搞到我笑左好耐 .... ( 笑 )






信小熊既相就係咁多啦  囧/

因為我係上堂同佢影架

結果落堂個時比 晒文wong

話我唔聽書

之後我都o曬嘴 ~ 哼 我唔聽書 ?!

我即刻show曬我手寫既筆記比佢睇

哼哼 我寫個d分分鐘仲多過佢講個d

話我唔上堂 ?! 我一心二用 唔代表我唔上堂 !! (怒)

我大聲唔代表我無禮貌 !!

之後晒文wong只好比個Good我就走左人 ...

好似好玩野咁 ... Orz

但當我同小磚yaya講呢件事既時候

小磚yaya比左2個字我 : 抵死

小磚yaya 你冇良心啦 !!! (淚奔)






以下呢張野 係我係學校A梯個邊見到影架

都到個下都o左一陣...囧/

arrow
arrow
    全站熱搜

    isra0803 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()