close

今日8點阿怡叫醒左我 ...

起身 ... 又訓返3個字 ... 之後嚇醒左 ...

既然醒左就起身睇menu ... 170p 的 ... 囧

之後返左學校 ... 落雨囉咩事呀 \"/

搞到我淋雨返學 ... 本170nenu又濕左 ... 激死 ...

 

返到去學校 ... 12點去044借機 ...

個到個個技術員勁想趕我地走咁 ...

check機個時 d Monitor (9吋)唔知搞咩

整極都冇signal ... 後尾冇啦啦有一部得左

之後部部都得左 ... 之後即刻連d 170 150 拎曬上禮堂

點知 唔係咩事 d 機今日好似唔玩野咁

又冇曬 signal 去 9吋囉 ...

之後換曬做jvc既100 ...

嘩 ... 攞命 ... 見都未見過就要用 ...

 

 

之後好彩有班師兄姐幫幫手

唔係今日set2個鐘都唔完

同埋班師兄姐有睇著yr2佢地

都冇咁慘 ... 不過未試過咁亂同咁辛苦

唔知係唔係同自己yr既人夾開

而且又第一次帶新人

唉 ...  真係覺得自己咩都做唔到咁 ... (望天)

 

 

今日發現左好多野

1. 阿龍 ... 原來分唔到左右 .. 叫佢向左 佢向左右 , 成個plan台笑曬

2. 阿銘 ... 係傻架 ... 咁都可以整到隻手流血

3. 阿偉 ... 對機既認識好似都唔錯噃

4. 無人會聽plan台既野架囉 ... 叫左插ac架啦 .. 個個用曬 dc

5. 我個班...今日冇人返...so勁

6. 好多人話我知 聽唔明今日講咩 ...

7. 衰人金名害我比人話 (\"/)

8. 阿怡口快快將30秒既color bar 講左做2分鍾 @口@

 

上半場 我同阿怡 plan台 ...

做到嘔曬血 ... 大家第一次搞呢壇野 ...

我要按plan 之後要講q

之後要睇9吋  之後仲要聽dead機既聲

之後仲要諗下個shoot 之後仲要聽師兄姐比既q同意見

嘩 ... 我都第一次做到咁慘

好彩仲有阿怡幫我分下工  唔係仲要我打手勢 行出去 

哼哼 .. 死比你睇 ... orz

 

 

之後下半場

師兄佢地 (不知名 x n) ok plan ...

阿草阿史阿偉曼魚 做 cam

我同阿怡阿瑋傻金名先有得休息一陣

點知 ... 多謝阿怡同阿瑋

爆左碎gag金名咁多野出黎

真係好好笑

but 我都係個句

唔好比阿銘用界紙機 !!!  (極認真)

我唔想有一日返到學校 : 金名冇左隻手

我會好傷心的  因為佢對手出左咩事 即係等於佢既財政記錄要我做

打死都唔制  又唔可能叫阿怡做文書又係財政

so唯一既方法 唔好比阿金名用界紙機 ...

 

 

之後 唉 都係阿金名唔好

轉shoot又唔講聲先

搞到我比yk講左一陣 ...

死人金名 你害我比人話

我弱小心靈你點賠返比我 \"/

 

話說 我今日已經冇再講錯野

點解阿銘哥仲要唔放過我

仲要提個2個字 ... 囧/

 

 

之後一講星期6返去還機

冇人想返黎  講真我唔想返囉

今個星期1-5 訓左20個鐘都唔知有冇

好辛苦 ... 個腦又要記野 ...

死人金名仲叫我聽日返去

打死都唔制 ...

死仔金名 ... 你係唔係咁對你xx呀!! (orz 自己都笑左)

 

 

今日地鐵返家 同金名講線d野都比人話似....

瑋哥仔 我唔笑 ... 唔通想我喊  ... 囧

不過真係...好好笑....

arrow
arrow
    全站熱搜

    isra0803 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()