close

又一個快樂星期二

不過呢個星期二唔係太快樂

因為 ... 本小姐 ... 又病左啦 ...

 

鼻敏感 氣管敏感 一齊返發 ...

仲要外加感冒  ...

好灰 ... 灰過石灰 ...

 

今日上林sir既 Premiere堂 ... 好正 ...

比阿sir玩 .... 極灰 ....

阿sir話 : 全班最快個10個搵到星星過場效果調整到紅色有框既有分加

聽到有分架真係好感動 ... 緊係即做啦 ...

不過我記憶中 ... 係冇架  .... 因為半個鍾前先試曬d過場

我應該冇咁快失憶 ~

點知阿sir死都話有  ...  仲話一定搵到 叫我地認真d搵 ...

結果成班都搵唔到 ... 阿sir先 ...

記起 ... 好似係冇的 .... 之後話佢之前係學校用過有架噃 ...

個下我勁想扮qoey : (舉手) sir ! are u sure ?

之後阿sir搵完 ... 咦 ... 冇噃... 咁呀做凌型啦 ...

阿sir一個完 ... 即刻半班舉左手 (包括我同我兄弟)

阿sir : 好快噃 , 你地都玩得幾熟噃 ...

 

阿sir ~~~~~ 好明顯你玩我地仲熟噃.... (哭)

雖然我唔鍾意呢科姐 ...

但我都好認真上堂架 !! (試完就去玩 xp)

 

話說 上堂試野試到一半

打電話比明哥 哈哈哈 xp

又要麻煩明哥了

謝謝一個crt電視(14吋)同一條rca去rca (雙公)既30m線

睇怕我畢業個時都會差明哥唔少人情 ....

食飯係走唔甩架啦 xp

明哥超超超好人~~~

 

上堂上到一半 阿怡sms我

囧/ 金生又闖禍啦 ...

金生整到火星人流血 ...

哎呀 ... 金生呀 你大個架啦 老婆都有啦 ... (嘔)

正常返小小啦唔該 ...(認真)

 

返到家勁追金生份財正

同我講野講到一半走左去

又唔講聲  話連打個wait字既時間都冇

我唔發金生皮氣都唔係人啦

搞到我又白等 \"/

結果同金生搞個報告搞到1點半先有得訓 ...

我到底 ... 係金生咩人 .... 點解要咁慘 ...

arrow
arrow
    全站熱搜

    isra0803 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()