close

嘩 而家咩事先

份卷咁既分  點見人呀

真係返唔到屋企囉 ...

全班最高75 我先60

真係收曬皮 .... (自殺)

 

最慘既係  abcde 我竟然可以睇著都寫錯 ...

咩料呀而家 !! Isra算點呀你而家抄都抄錯  !! (大火)

救命 .. 睇到份卷 ... 爆想喊囉 ... 抄錯 ... 年年都衰呢樣 ...

我係唔係學習障礙到咁下化 .... (怒)

 

之後maths堂 我本身都有聽書

點知個432個技術員走左出黎

問邊個關左冷氣 ... 走左出黎開...

都話左我呢邊呢個要關細 ...

點知仲要愈開愈大 ... 我本身都停左冇流鼻水

佢一開我又勁流 ... 堂都唔上啦 \"/

走左搞open day 同 星期4 smptesc 開會d野

順手去煩下明哥同林sir .... orz

今日仲帶左阿龍去432睇room~

唔該曬殺手叫個技術員唔好開大個冷氣~

 

 

之後今日係427 一邊上曬文王堂

一邊同d 71312/2b 既學弟傾計

佢地好慘既感覺

咩都唔知  轉科唔知  轉系唔知

就快連自己點解入左黎都唔知 ....

不過佢地都叫肯學會問認真聽你講

唔錯的一班 ...

希望佢地有$join smptesc啦

我有時間都會搞d活動比佢地

2b而家好似比人遺棄左咁

勁慘 ... 可憐的學弟妹

(自己都未搞掂...仲學人擔心學弟妹 ...)

 

ps 今日係曬文班到明抄maths 都冇比人小 哈哈哈哈 xp

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    isra0803 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()