close

尋日係唔係你開我icq找我 ?

你係下面唔夠錢用?

下面冇新既數碼電視?

下底冇機頂盒賣?

下面唔夠妹仔用?

想我落黎陪你吹水?

 

尋晚個icq自己彈出黎自動登入~

係我個個226-233-938 <-好似唔係好記得

之後個msn hand左

成張list都係波榮個名

之後我關再icq

再開都係咁

3次總共

 

定係你有咩想同我講呀~

係唔係叫我今日要小心d呀?

次次有咩事發生你都會出現一下~

不過唔使擔心啦

因為我已經R柴啦

 

 

定你想帶我走?

唔怕我做電燈泡都ok架xp

如果真係有事找我~

今晚再好似尋日咁on icq啦

如果係叫我小心既 .... 唔使啦 ~ 已經R左啦

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    isra0803 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()